Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Lenka A.

16. 1. 2011 17:11
Díky za reakce

Děkuji za vaše reakce a za váš čas, který jste strávili četbou blogu. V něčem s vámi souhlasím, v něčem ne. 1. Jsem přesvědčena, že ČR se má čím chlubit - máme tradici pivovarnictví,  zámek Hluboká, Krkonoše, Jižní Moravu, Olomouc nebo Prahu. Máme co nabídnout.

2. Jsem ráda, že přeci jen někoho na dovolenou lákají letáky. Pro takové tipy doporučuji brněnský veletrh.

3. Angličtinu se učit nebudeme moci, pokud to vykompenzujeme kvalitou jiných služeb a naši neznalost nám turisté odpustí.

4. Mrzí mě, jestli se zaměstnanci dívají na hosty podle toho, jak bohatě na ně působí. Toho by se měli vyvarovat. Mnohdy se navíc mohou hodně seknout.

Lenka Andrýsová

0 0
možnosti

martin5.33

16. 1. 2011 9:06
Celé nějaké zmatené

Přeskakování od témata k tématu, ale ve stručnosti.

většinu zemí jsem navštívil také jen jednou a dělají to i znamí (s vyjímkou těch co rok za rokem jezdí do Chorvatska a nikam jinam), nechápu, proč by ČR měla být vyjímkou.

nejradši mám vytištěné letákym lépe se v nich "značkuje a jsou přehlednější než webové stránky.

Domluvit se mimo hlavní lokality jiným jazykem než místním je problém i v nejznámějších turistických státech.

jestli je tohle maximum, co ze sebe VV vytlačí, tak opravdu nic moc :-(

0 0
možnosti

certik_bertik

15. 1. 2011 23:52
na

druhou stranu kdo z Francouzů kromě Paříže mluví anglicky. Nikde jinde ve Francii se jinak než tou jejich hatmatilkou nedomluvíte, popřípadě vás považují za nepřátele

0 0
možnosti

nicolbolas

15. 1. 2011 23:29
podpora turismu je směšná

většina republiky je nezajímavá s vyjimkou horských oblastí, snažit se to uměle šroubovat je nesmysl. co je potřeba je obnovit národní hospodářství: průmysl a výrobu a zkrátit pracovní dobu aby se zvýšila zaměstnanost.

0 0
možnosti

roman36

15. 1. 2011 22:59
Dobrý večer.

Osobně nějak moc nechápu co jiného by jednotlivé kraje měly nabídnout. Protože jsem procestoval snad všechny kouty naší země, můžu potvrdit že unikátů které stojí za to zhlédnout u nás zas tak moc není. Pětset let starý kostel nikoho neohromí, ten stojí v každé vesnici. Chybí nám především moře a velehory. Tím nechci říct že by se u nás nemělo cestovat. 99 % lokalit je ale pro místní turisty a tak by s  danými destinacemi mělo i nakládat. Ani problém s ubytováním nikde není. Nemůže stát v každé díře hotel. Nakonec i Praha už má ubytovacích kapacit nadbytek.

Předražené služby a platby úplně za všechno, včetně placeného parkování na poli za vesnicí není bohužel u nás žádná rarita.                 Před několika lety jsem navštívil Hřensko. Přiznám se, že povodně a sesuvy půdy jsem tamním podnikatelům ze srdce přál. Protože neovládám němčinu a v kapse mi nechrastí Ojra, tak mi dávali dost najevo kam patřím. Respektive kam nepatřím.

0 0
možnosti

Rommik

15. 1. 2011 22:23
Můžu dotaz ?

Moc možností komunikovat s představiteli VV není. Deklarovaná demokracie a otevřenost zmizela. Co říkáte na jední Bárty a Johna ............jsou nějací uzavření , pokud dostanou dotaz na jejich činy či osobu.............Chtějí stíhat korupci a sami ji podporují a ještě vyhrožují koalici, líbí se Vám to ? Já vím, nemůžete odpovědět...........

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS