Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jenda.skocdopole

12. 12. 2010 23:10
terorismus nelze definovat

zejména proto, že není moc velký rozdíl mezi tím co dělaji ti "hodní" a ti "špatní". Kdyby nějaká definice terorismu byla byla, bylo by hned jasné, že USA a Izrael mají na svědomí nejvíce teroristických činů a to přeci není žádoucí, že?

0 0
možnosti

martin5.33

13. 12. 2010 6:35
Re: terorismus nelze definovat

;-DR^

0 0
možnosti

certik_bertik

12. 12. 2010 22:59
OSN

se i přes své neduhy ukázala jako potřebná, jen by potřebovala menší reformu

0 0
možnosti

Lenka A.

16. 12. 2010 17:26
Re: OSN

Souhlas. Jen ta reforma je pro mě velmi důležitá. Nazvala bych ji podstatnou.

0 0
možnosti

Vilém.x

12. 12. 2010 22:45
Proboha za co?

Takže platíme za několik orgánu, aby řešili jednu věc. Navrch platíme poslance, aby nám o tom referovali. Já nechápu, proč nám nenapíšete, co jste tam vlastně dělala a vyřešila. Namísto toho popisujete paradoxy OSN, které já dopředu předpokládám.

0 0
možnosti

Lenka A.

16. 12. 2010 17:28
Re: Proboha za co?

Viléme,

já jsem zástupce občanů nejen proto, abych si tady na svém písečku něco vytvářela, ale abych o tom i těm, které zastupuji, řekla. Pokud vše o OSN víte, je to dobře a publikujte také. Ráda si od Vás něco přečtu a nechám se třeba i inspirovat v další práci.

0 0
možnosti

J@kub17

12. 12. 2010 22:21
uniká mi smysl článku

pro studentku politologie nic překvapujícího ne?

0 0
možnosti

Lenka A.

16. 12. 2010 17:21
Re: uniká mi smysl článku

Upřímná reakce... já jsem tento blog napsala kvůli tomu, abych občanům předala informace o tom, co dělám v OSN a jaké informace jsem si z OSN přivezla. Byla jsem tam za občany jako jejich zástupce a poskytnutí zpětné vazby je podle mě důležité.

Lenka Andrýsová

0 0
možnosti

Censor jedere

12. 12. 2010 22:05
Škoda,

že nám OSN denně dokazuje, jak je k ničemu Rv

0 0
možnosti

fido_castro

12. 12. 2010 22:04
Svetovlada OSN?

"I přesto, že OSN můžeme vytknout řadu nedostatků, věřím, že by podobná instituce měla existovat. V dnešním světě, který řeší řadu globálních problémů a konfliktů"

 Ano, dnesni svet ma radu globalnich problemu a konfliktu, ktere umele vyvolavaji lide, kteri mimojine zalozili OSN pro to, aby mohli nabizet "reseni", ktere by demokratickymi procesy nikdy neproslo. Ale to neni nic noveho, kazda totalita zacala tim, ze mocni zmanipulovali "luzu".

 A ted mi reknete pani Andrysova, mate za svoji medialni masaz slibene nejake teple mistecko po boku budouciho fuhrera, nebo to delate v naivni vire, ze konate dobro? Podle otazek, ktere na Vas a dalsi poslance vznesl Adam Bartos, jsem pochopil, ze svetovladu OSN podporujete, tudiz Vas povazuji za velice nebezpecneho cloveka, stejne jako zbytek strany VV.

0 0
možnosti
  • Počet článků 37
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1458x
LinkedIn

Twitter

 

Seznam rubrik