Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hukot62

Doufám,že

mne ještě jednou odpovíte!Co říkáte tomu:http://zpravy.idnes.cz/exministr-drobil-ma-novou-praci-stal-se-ideovym-sefem-ods-pmc-/domaci.asp?c=A110107_204923_domaci_vel Ještě věříte p.Nečasovi? Doufám,že jste už procitla a ,že víte co za špínu jste podpořila!Rv

0/0
8.1.2011 10:44

lecaks

Re: Doufám,že

Taky doufám, že se co nejdříve všichni dozvíme, jaké nevděčné a neschopné lidi ve vládě máme. Vlastně ti, co nás do krize přivedli, logicky nemají na to nás z ní vyvést.

Škoda. Kde jsme mohli být, kdybychom měli vládu moudrých lidí. Na autorce si vážím faktu, že se upřímně vyjadřuje, nic neskrývá. Ale to je málo na zástupce občanů. Právě proto, že slíbím věrnost zákonům této země, právě proto chci jen dobro. Je mně líto, ale od chlapců bez dřívějších výsledků(někteří tam jsou 20 let, že?) nelze čekat kýžené reformy. Paní Andrýsová, hodila jste perly tvorům, kterým ony nic neříkají a spotřebují je bez efektu.

Připravte se na přeměny, budou rychlejší, než si myslíte. Budou úměrné aroganci mocných, kterou každý slušný člověk vidí. A arogance je značná, např. kolikrát jsme v televizi viděli pana Bártu se hlasitě smát vážně pronášeným argumentům lidí, kteří na rozdíl od něj něco vyrobili, vykonali. On organizoval jen špiclování, pardon hlídací službu. S čím kdo dělá, tím se i zamaže, že?

0/0
8.1.2011 23:18

hukot62

Další perla

http://zpravy.idnes.cz/john-ods-se-boji-ze-prijde-o-langeruv-vliv-na-policii-a-proto-utoci-p9s-/domaci.asp?c=A110105_091058_domaci_hv. Proč jste tedy s nima pořád ve vládě?Že by nešlo o boj proti korupci ale o koryta?;-D

0/0
5.1.2011 9:34

Karotak

Pan premiér ztrácí body ....

V kauze Drobil se ukázala pravá tvář pana premiéra, dle informací co máme se postavil napřed za svého ministra a vysokého spolustraníka, kdy jasně definoval, že chyba není tam kde je korupce, ale tam kde je někdo kdo na ni upozorňuje!

reformy a podobný bláboly omílá každá vláda, ale že by někdo udělal přítrž předraženým zakázkám, že by už byla osobní zodpovědnost, k tomu se nikdo nezná, ale lepit rozpočet a zadlužení státu zvýšením daní apod. to umí všichni.

0/0
5.1.2011 9:21

hukot62

Slečno

a co říkáte tomu http://zpravy.idnes.cz/reedova-bude-sefovat-centru-pro-regionalni-rozvoj-cr-p0e-/domaci.asp?c=A110105_073051_domaci_taj   a tomu http://zpravy.idnes.cz/vlada-se-pre-o-strategii-proti-korupci-nemrzacim-ji-chci-zmeny-rika-necas-144-/domaci.asp?c=A110104_145   a tomu http://zpravy.idnes.cz/john-na-vnitru-rozdaval-predvanocni-premie-tretinu-penez-si-rozdelilo-vedeni-1x7-/domaci.asp?c=A110103_202029_domaci_jj   a tomu http://zpravy.idnes.cz/klaus-zadna-tajna-dohoda-na-hrade-pred-hlasovanim-o-vlade-nebyla-pva-/domaci.asp?c=A110103_094151_domaci_kop   A to bych mohl pokračovat do nekonečna!Ještě obhajujete p.Nečase? A myslíte si,že nejste strana dinousarů? Na které jste lákali voliče a potom se s nima dali dohromady''! Podpořením této vlády jste dala možnost,aby (jak to napsat slušně) TOTO tady vládlo! Zařadila jste se s úspěchem mezi ně!Rv

0/0
5.1.2011 9:01

Arth-

Souhlasím... vlastně prakticky ve všem.

S jedinou vyjímkou... nevěřím, že kdyby Vám vrchnost VV řekla, že máte hlasovat pro pád vlády... tak poslechnete své svědomí - a stejně jí dáte hlas.

;-)

Ale jinak máte prakticky ve všem pravdu.

Považuji za úžasný pokrok, že se o aféře dikutovalo... a přitom se neobjevovaly žádná parte kolem silnic a nebyly rozesílány nábojnice v obálkách...

Korupce je devítihlavá saň... takže nezmizí přes noc. Přesto je patrná nervozita v řadách "dinosaurů", což považuji za doklad, že se věci daly správným směrem. Ta nervozita je vyšší u zástupců ČSSDnež ODS, i když ani ta není bez másla na hlavě... takže počítejte s hlasováním o důvěře vládě při každé, sebemenší příležitosti! Jediná šance soudruhů je tototiž v tom, shodit včas tuhle vládu, než nadělá hodně "škody"... a nejlépe si vynutit nové volby a doufat, že tentokrát dostane křehkou většinu "levice"... a věci se vrátí na řeckou cestu.

0/0
4.1.2011 19:40

hukot62

Re: Souhlasím... vlastně prakticky ve všem.

škody bych do uvozovek teda nedával!;-D

0/0
5.1.2011 9:02

DanSed

Bod 5)

že ta tajná dohoda s Klausem je tak tajná, že o ní neví ani prezident Klaus, to už je vrchol konspirace a naše politická scéna překonala všechna má očekávání.

0/0
3.1.2011 15:38

Arth-

Re: Bod 5)

;-D

Dohoda musela existovat! Psali to v novinách...

:-P

Já jsem tam nebyl... ale vnímám to tak, že na Hradě se na něčem domluvili... ale to ještě není uzavření dohody.

Pořád ale platí, že co si tam dohodli je mi vlastně jedno. Předpokládám, že prezident je upozornil, že hrajou vyšší hru než občanské judo a že musí domýšlet věci o krok dál... Duležitý pro mě je, co dělají... a to je rozhodně lepší, než několik předešlých let - takže držím palce.

0/0
4.1.2011 19:51

DanSed

Nesouhlasím.

1. Musíme se starat o stabilitu hospodářství České republiky. Rozpočet je schválen, pád vlády kvůli korupci by naopak posílil naději slušných investorů, že má cenu do ČR investovat. Navíc tato vláda chystá takové změny, které samy o sobě podvazují hospodářský růst.

2. Dlouho odkládané reformy už nemůžeme odkládat. Pokud by se jednalo o skutečné reformy, pak by se tento argument dal přijmout. Ale pokud se pod reformami skrývá vytváření prostoru pro další rozkrádání veřejného prostoru (důchodová reforma, zdravotnictví, privatizace klíčových státních podniků, daňová "reforma" a další), je efektivnější vládu sundat. Navíc je již zcela evidentní, že ODS a TOP09 chce vše protlačit silou, což po změně vlády za 4 roky povede k velkým revizím reforem a znejistění trhu. Kompozice TOP09, VV a ČSSD by mohla vést ke stabilnějším řešením.

0/0
3.1.2011 10:55

DanSed

Re: Nesouhlasím.

3. Zavedení vzorce chování politika při podezření z korupčního jednání Ano, vzorec byl zaveden - bylo to jen natřásání peříček, koukejte prokázat protiprávní jednání. Pokud neseženete důkazy, že jsme skutečně něco ukradli, tak se možná brzy vrátím do funkce. Tenhle vzorec je velmi nedostatečný. Správný vzorec by byl, kdyby Drobil, Knetig a Nečas seděli ve vazbě, dokud to policie nevyšetří.

4. Korupci nevyřešíme svržením vlády. S korupcí musí bojovat celá společnost.

ano, svržení vlády to samo o sobě nevyřeší, ale signál od VV, že s lidmi, kteří jsou ve vážném podezření z korupce, nebudou sedět ve vládě, by společnosti dal silnější signál, že se s korupcí musí tvrdě bojovat a ne ji vyhandlovávat za drobné ústupky. Jasně, ani TOP09, ani ČSSD nejsou čisté, případná vláda s nimi by byla opět podmíněna tím, že po dobu vlády se zdrží korupčního jednání. Myslím, že teď máte otevřené dveře k tomu přijmout protikorupční opatření s opozicí navzdory svému setrvání v koalici.

0/0
3.1.2011 11:02

Majkyho_pupik

Re: Nesouhlasím.

3/ o tom kdo bude sedet ve vazbe rozhoduje policie a ne mudrc z internetu. A policie zatim do vazby nikoho nedala a jen tak nejspis neda neb na to, ze konkretni osoby cinili nezakonne jednani, je dukazu velmi jednostranych a poskrovnu.

4/ Skvele nakonec sam unazavte, ze zadna jina vlada, by nebyla lepsi. Kradou vsechny strany a pokud by kazda tato afera mela znamenat konec vlady, tak by jaksi za chvili nemel kdo vladnout. A popravde. kampan CSSD pred paralamentnimi volbami stala zcela jiste mnohoset milionu korun a myslim, ze nebude trvat dlouho a zacnem se tez postupne dozvidat z jakych penez byla financovana a pro oranzove to asi prijemne tema nebude..

0/0
3.1.2011 11:11

DanSed

Re: Nesouhlasím.

Důvody vazby nehodnotí policie, ale státní zástupce. A důvod vazby jako ovlivňování svědků, maření vyšetřování nebo vyhýbání se stíhání jsou dostatečné pro vazbu. A všeho toho se jak Drobil, tak Knetig, tak Nečas, v součinnosti s orgány, které to měly vyšetřovat, dopustili.

Pokud by se tímto způsobem vyfaulovaly i TOP09 a ČSSD, pak by přišla na řadu vláda kmotrů ODS+ČSSD, čímž by se možná lidem otevřely konečně oči a tyto tři strany by při dalších volbách definitivně vymazali z politické mapy. Pro VV obrovský růstový potenciál. A jednání v souladu s morálkou.

0/0
3.1.2011 11:24

Majkyho_pupik

Re: Nesouhlasím.

Jak vidite tak se niceho takoveho nedopustili;-Dnechapu kde zijete, ale jiste ne zde v realite. Pokud chcete jednat v souladu s moralkou tak nemuzete delat v CR politiku a je jasne ze to vi i VV. vse je veci priorit a kompromisu a pokud kvuli kazde afere padne vlada, tak na tom vydelaji /mozna/ VV ale prodela cela zeme a nakonec nebude opravdu nikdo, kdo by vladl, neb vsichni budou mit za sebou nejakou korpucni aferu

0/0
3.1.2011 11:31

DanSed

Re: Nesouhlasím.

Chápu, takže kompromis je ten, že se tajně dohodně, že z těch 500mil. Kč vykradených z čističky se 200 dá ODS, 150 TOPce, 100 VV a 50 prezidentovi. To je rozumný kompromis.

0/0
3.1.2011 11:35

Majkyho_pupik

Re: Nesouhlasím.

ne kompromis je fakt, ze pokud si hrajete v chlivku s prasatky, tak se proste umazete a jde jen o to, jak se umazete, bud malo nebo moc. cisty ale zustat nemuzete;-)

0/0
3.1.2011 12:25

DanSed

Re: Nesouhlasím.

5. Jednání K9 s prezidentem za zavřenými dveřmi To obhájit nejde. Pokud i ve Vašem programu je více kamer na silnice, více kamer do dopravních prostředků, do škol, pod záminkou, že kdo nedělá nic špatného, nemusí mu to vadit - pak tajná dohoda o celospolečensky klíčové záležitosti velmi smrdí. Chcete-li monitorovat populaci od prolamování bankovního tajemství (povinná evidence přesunů financí, nezákonnost hotovostních operací nad limit), sledovat pohyb populace, připravovat satelitní monitorování pohybu obyvatel pod záminkou satelitního výběru mýta, odposlechy komunikačních zařízení a další nástroje velkého bratra, pak tajné hradní dohody jsou nebetyčnou arogancí. Je mi líto, ale hájíte neobhajitelné a přikládám to vaší politické nezkušenosti nebo strachu z následků díky tomu, že jste podepsala smlouvu s vysokou sankcí o věrnosti. Jste vázána rozhodnutím třech vyjednavačů v K9, přesněji řečeno spíše dvou, protože Kočí zjevně nerozhoduje, nebo dokonce jen jednoho.

0/0
3.1.2011 11:13

Arth-

Re: Nesouhlasím.

Co to plácáš?!

ČSSD tady "vládla" aso 10 let... srazila dluh do takových hlubin, o kterých se nikomu ani nesnilo, a to navzdory obecnému růstu ekonomiky... a kradla zcela nepokrytě!

Jedinej rozdíl byl v tom, že se o tom nesmělo mluvit...

:-P

0/0
4.1.2011 19:53

DanSed

Re: Nesouhlasím.

Děkuji za zdvořilý pozdrav, také přeji krásný den. Nikde jsem nenapsal, že ČSSD je svatá a rozpočtově odpovědná stran. Nicméně pokud si levice stanoví stejně náročný cíl snižování zadlužování jako pravice, která navíc ještě plánuje rozprodávat aktiva (ČEZ, Budvar, ČSA) a opticky si tak vylepšit bilanci, tak to o rozpočtové odpovědnosti pravice vypovídá poměrně hodně. Uměle si vylepšit bilanci prodejem majetku, to umí každý. Co se týká výše schodku, ČSSD je většinou plánovala, zatímco Kalousek většinou plánoval výrazně nižší než ve skutečnosti dopadly. I to o něčem vypovídá. O tom, že při vládě ČSSD se vytvářely rozpočtové rezervy, které pak pravicová vláda spotřebovala, už ani psát nebudu, to už na Vás bude příliš složité. Rozhodně tím ale nechci říct, že s rozpočtovou politikou ČSSD souhlasím.

0/0
5.1.2011 8:57

Arth-

Re: Nesouhlasím.

Ale jo...  vykat si můžeme.

Ale na tom, že lžete... a podle všeho lžete vědomě a účelově to vůbec nic nemění.

;-)

0/0
5.1.2011 11:58

Majkyho_pupik

Re: Nesouhlasím.

1/ Skrty a tim padem zmeny, ktere podvazuji hospodarsky rust, dela kazda evropska vlada. Nevim proc by ta ceska mela byt vyjimecna? Pad vlady by zcela jiste investory neprilakal, zatim teto vlade a jejimu programu veri jako temer zadne predchozi.

2/ Prozradite jak by kompozice CSSD, VV, TOP09 byla stabilnejsim resenim kdyz TOP09 s CSSD jakoukoliv spolupraci odmita a vzdy to jasne deklarovala?:-) vase myslenkove pochody jsou pekne, jen jsou zcela mimo realitu

0/0
3.1.2011 11:05

DanSed

Re: Nesouhlasím.

Škrty dopadající na populaci je radno dělat až poté, co se vyčerpají úspory z nadhodnocených veřejných zakázek a přímého rozkrádání. Tím měly VV začít. Tři zakázky velikosti pražské čističky a nemusely by se snižovat platy ve státní správě a ještě by zbylo na doktory.

TOP09 neodmítá vládu s ČSSD - odmítá vládu s podporou komunistů. A nebuďte naivní, že pokud by došlo na lámání chleba, že by Kalousek na vládu s ČSSD nekývl, jinou alternativu zachování moci by neměl (nepočítáme-li jinou vládu ODS, TOP a VV)

0/0
3.1.2011 11:18

Majkyho_pupik

Re: Nesouhlasím.

rozhazovani a nadhodnoceni verejnych zakazek se zacina resit. audtiy na ministerstvech jedou na plno pokud ste si nevsiml a zakony o verejnych zakazkach se pripravuji. TOP 09 samozrejme ODMITA vladu s CSSD a vy to tez moc dobre vite. jasne to rekli hned po volbach a popravde to odmitani musi vydrezt cele 4 roky, protoze naprosta vetsina volicu by se po pripadne koalici s CSSD vratila od TOP09 zpet k ODS a to Kalousek k udrzeni moci opravdu nepotrebuje:-P . takze se prosim vratte do reality

0/0
3.1.2011 11:28

DanSed

Re: Nesouhlasím.

Najděte si prohlášení Gazdíka - jasně naznačil, že koalice s ČSSD není vyloučena. A Kalousek by si to obhájil - vyhození ODS z vlády by mu naopak voliče přihrálo, protože on by byl ten neposkvrněný;-D na pravici. A navíc státotvorný;-D. A jelikož má v ODS řadu kamarádů, mohl by kus členské základny ODS (včetně jejich finančních zdrojů) vytrhnout a pohltit a tím poslat ODS do propadliště dějin, stejně jako to udělal s KDU.

0/0
3.1.2011 11:40

Majkyho_pupik

Re: Nesouhlasím.

Volici TOP09 jsou byvali volici ODS a ti velkou koalici nechteji. Nevolili TOP09 proto aby sla s levicovou CSSD, takze Kalousek by sel mozna s kymkoliv, jen by to jaksi nedokazal obhajit a byl by to jeho konec, stejne jako skoncil jako predseda KDU kdyz ho Paroubek vmanipuloval do koalice s KSCM, ze?;-DNeznam zadne Gazdikovo prohlaseni, kde rika, ze koalice s CSSD neni vyloucena. Znam jen ty, co rikali jeste pred volbami, zopakovali je ihned po volbach a opakuji je stale. TOP09 je pravicova strana a bude v pravicove koalici. Samozrejme je mozna jedina zmena. Pokud se stane sefem CSSD Hasek bude cesta k "vzajemnemu porozumeni" levice s pravici razem mnohem otevrenejsi a pak jsou mozne ruzne zmeny...To je pravda

0/0
3.1.2011 12:32

DanSed

Re: Nesouhlasím.

Gazdík to prohlásil v jednom rozhovoru v době před hradní taškařicí.

0/0
3.1.2011 13:13

hukot62

Mohu

se zeptat jak se vyrovnáváte s tím,že jste podpořila premiéra,kterej obhajuje korupci a kdo na ní poukáže je podle něj lump!Co svědomí? Nic? P.S. vlád už padlo a na nic to vliv nemělo! Je to jen Vaše výmluva!Rv

0/0
2.1.2011 18:10

Lenka A.

Re: Mohu

Ptejte se na cokoliv. Budu se Vám snažit odpovědět. Pan premiér korupci neobhajoval. Pan premiér se nespoléhal na mediální interpretaci případu, ale čeká na to, jak případ vyšetří policie. Doufejme, že policie pod vedením nového policejního prezidenta bude tomuto případu klást takovou důležitost, jakou si zaslouží.

Já osobně věřím nahrávkám, které byly zveřejněny (i když médii). Pan premiér si mne opět získal jeho konstruktivním přístupem k obměně policejního prezidia a podporou lidí, kteří nahlásí korupci. Tím ve mně obnovil pocit, že šéfuje protikorupční vládě.

0/0
2.1.2011 18:45

JUDr. madqwert

Re: Mohu

nemate pravdu, pan premier neceka, co vysetri policie, ale po navratu z bruselu se okamzite sesel na utajene schuzce s policejnim prezidentem martinu a sefem protikorupcniho oddeleni vrbou Rv;-D

PS: hovorit o vlade, kde namestka pro boj s pranim spinavych penez na MF dela martin bartak, je urazka slusnych a poctivych obcanu Rv;-D

0/0
2.1.2011 19:36

Majkyho_pupik

Re: Mohu

pan Bartak je ostuda teto vlady, stejne jako Necasovo zastavani se Drobila i po odhaleni cele kauzy. Na druhou stranu CSSD muze jako hezkou alternativu nabidnout "cisteho" Pallase nebo Ratha. Predstava, ze tahle korupci prolezla zeme bude najednou svata, je naivni a myslim, ze i VV to uz pochopily. To ze na tom budeme s korupci a slusnou politikou mnohem lepe, se pozna velmi snadno. Bude to tehdy, az na idnes uz nebudou zadni madqwertove.

0/0
2.1.2011 20:24

Arth-

Re: Mohu

madqwerte! Ty starej všiváku... ty ještě žiješ?

Jak můžeš vědět zrovna ty, co je urážkou slušných a poctivých občanů, když ani jeden slušnej a poctivej občan s tebou dávno nemluví?!

:-P

Máš to marný. Pod vedením Nečase se věci hýbou k lepšímu. A to, že neraguje na každej novinářskej výkřik mu, alespoň u slušných a poctivých občanů, přináší plusové body.

0/0
4.1.2011 19:47

Lenka A.

Re: Mohu

Ptejte se na cokoliv. Budu se Vám snažit odpovědět. Pan premiér korupci neobhajoval. Pan premiér se nespoléhal na mediální interpretaci případu, ale čeká na to, jak případ vyšetří policie. Doufejme, že policie pod vedením nového policejního prezidenta bude tomuto případu klást takovou důležitost, jakou si zaslouží.

Já osobně věřím nahrávkám, které byly zveřejněny (i když médii). Pan premiér si mne opět získal jeho konstruktivním přístupem k obměně policejního prezidia a podporou lidí, kteří nahlásí korupci. Tím ve mně obnovil pocit, že šéfuje protikorupční vládě.

0/0
2.1.2011 18:47

neuman

Re: Mohu

http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/185014.aspx

Odpověď, co policie v tomto případě dělá: NIC:

0/0
2.1.2011 18:55

Arth-

Re: Mohu

Parlamentní listy!

;-D

Ztrácím řeč... upadám do bezvědomí... utlučen argumenty.

:-P

0/0
4.1.2011 19:45

lecaks

Re: Mohu

Ptám se, proč tedy pan premiér nevyměnil šéfa policie hned druhý den své vlády? To nevěděl, že je on odpovědný za závadný stav? Polic. prezidenta si zvou špičky výkonné moci, jako nejdůležitějšího člověka v ČR. Nejsme náhodou policejní stát? Proč si nezvou kapitány průmyslu či ekonomy, abychom se vymanili z krize? Vlastně nejvyšší ekonom je na Hradě, proč ten neporadí jak z ní ven?

Pan premiér za 18 let "působení" v politice vykonal jako co? Co za ním stojí, kterým skupinám populace prospěl? Řídil vůbec někdy byť i malou firmu? Je možné shlédnout pracovní záznam z jednání vlády? Např. jako ve firmách to chodí:.. XY zajistí to a to, termín do: tečka. Plnění úkolů z poslední porady: XY měl termín do: - nesplněno? Na 16.00 hod. zvu tyto kolegy a budeme zde tak dlouho, až dohodneme cíl a závazný termín. Při jeho nesplnění vyvodím personální změny atd, atd., víte? Prostě, stručně a jasně- nemají chlapci ve vládě kredit, aby skutečné  reformy zavedli. Doposud neudělali nic tvořivého, že?

0/0
9.1.2011 0:02

kladivo a srp, naroste ti hrb

Poníženě se omlouvám

Možná bylo lepší, slečno poslankyně, kdybyste to ani nenapsala.

K tomu navíc to poraženecké omlouvání za jednání za "zavřenými dveřmi". A to jsem VV hodně fandil.

........Rv

0/0
2.1.2011 17:56

Lenka A.

Re: Poníženě se omlouvám

Všem vyjít vstříc bohužel svými rozhodnutími nemohu. Třeba Vás ale potěšíme dalšími kroky, které chystáme. Lenka Andrýsová

0/0
2.1.2011 18:00

neuman

Záměrné lhaní lidem? Jde o vlastní koryto, že.

http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/185014.aspx

Žádná korupce se nevyšetřuje! Vesecká, která je dnes volná a o nic jí nejde, protože všechno prohrála, tak může dnes svobodně a pravdivě říci, co koná policie v té vaší velkokauze: NIC!

0/0
2.1.2011 17:18

JUDr. madqwert

to je neskutecny blabol

obsirnou reakci vam zaslu emailem, myslim, ze si poctete ;-D

0/0
2.1.2011 12:41

nechci vyrusovat

Re: to je neskutecny blabol - JUDr.madqwert

To má být vyhrůžka, Ondřeji Macuro, politický pracovníku Lidového domu a nyní zneuznalý  poradce Jiřího Paroubka? Vaše odborné poradenství stálo Paroubka flek a ČSsd způsobilo ohromný finanční dluh z Vami řízené volební kampaně...

;-D;-D;-DRv

0/0
2.1.2011 14:28

JUDr. madqwert

Re: to je neskutecny blabol - JUDr.madqwert

proc by to mela byt vyhruzka? ;-D

0/0
2.1.2011 19:34

Lenka A.

Re: to je neskutecny blabol

Zkontrolovala jsem oba e-maily, ale ještě mi nic nepřišlo.

0/0
2.1.2011 20:05

JUDr. madqwert

Re: to je neskutecny blabol

jeste jsem to neposlal, ale nejpozdeji zitra dopoledne to tam mate... pisu na andrysoval@psp.cz ;-D

PS: prednasite na VSE? ;-D

0/0
2.1.2011 20:08

apandao

můj názor

Všichni nadávají, že se podpořila korupční vláda. Já s podporou vlády ale souhlasím. Korupční není vláda, ale část ODS. Navíc co by pád vlády vyřešil? Opravdu si myslíte, že kdyby padla vláda budou všichni politici najednou křišťálově čistí? Naopak. Řešila by se politická situace a ne to, že někdo chce sponzorovat politickou stranu z našich peněz.

0/0
2.1.2011 12:21

Více takových Kožených

Podpořila

jsi vládu, protože se tak rozhodlo vedení. Jste všichni jako loutky, tahají za provázky a vy mačkáte tlačítka podle přání pár lidí. :-)

0/0
2.1.2011 12:10

bruja25

Re: Podpořila

Je dobře, že se poslanci od Vvchovají jako jeden celek...

0/0
2.1.2011 12:13

Lenka A.

Re: Podpořila

Děkuji za názor, ale nesouhlasím s ním. To, že jsem vládu podpořila, jsem rozhodla já. Jsem ráda, že se podobně jako já zachoval i celý klub VV. To, že máme podobný názor, je logické. Všichni jsme kandidovali za stejnou stranu se stejným programem, jsme ve stejném poslaneckém klubu a mezi sebou jsme si vzájemně vyměnili informace, které jsme měli.

0/0
2.1.2011 18:04

Arth-

Re: Podpořila

Proč mu vykáte, skotákovi...?

Na lidi, co nedokážou dámě vykat, bych vůbec nereagoval.

;-)

0/0
4.1.2011 19:57

Více takových Kožených

Re: Podpořila

Vykat mohu jen tomu, koho si vážím. Nemohu si vážit lidí, kteří lhali svým vlastním voličům. Rv

0/0
5.1.2011 3:51

Více takových Kožených

Re: Podpořila

Pravděpodobnost, že jsi se rozhodla sama se limitně blíží nule.  A pokud by opravdu tam byl úplně malilinkatý kousek vlastního rozhodnutí, je to o to horší. Ano, stejný program, stejný klub a PROKORUPČNÍ jednání, přímo proti nosnému bodu volebního programu věcí tajemných. Vy jako strana s korupcí nebojujete; vy ji podporujete. Rv

0/0
5.1.2011 3:50



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.