Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LA

Lenka A.

21. 11. 2009 8:39
Heslo do registru Olomouckého kraje

Zdravím vás všechny,

ve čtvrtek jsem získala heslo do registru majetkových přiznání, který vede ředitel krajského úřadu v Olomouci. Přestože jsem žádala o udělení do května následujícího roku (jako to bylo v poslanecké sněmovně), bylo mi uděleno jen do konce tohoto roku, ale i to bylo nadstandardní.

Každopádně jsem zjistila další zajímavou skutečnost. Když se podívám na nějaké majetkové přiznání, osoba, kterou jsem si prověřovala, se to dozví.

Mějte se,

Lenka Andrýsová.

0 0
možnosti
LA

Lenka A.

14. 11. 2009 20:26
Už mám přístupové heslo do registru, který vede Senát

Dobrý den,

děkuji za Vaše milé reakce a povzbuzení. Ráda bych Vám napsala, jak se vyvíjí situace. Po odeslání žádosti do Senátu a na krajský úřad v Olomouci, jsem k dnešnímu dni dostala přístup do registru, který vede Senát. Přístupová data do databáze Olomouckého kraje jsou stále na cestě. 

Mějte se hezky.

0 0
možnosti
SN

kuča

28. 10. 2009 13:22
Obdivuji Vás,

:-) že jste měla odvahu se do toho pusitit. Vy jste se vlastně dostávala do utajovaných  záznamů mafie, která nám vládne  jen proto, aby se co nejrychleji nabalila. A v novinách a televizi pořád páč, jak jsme na tom špatně a co musí zdražit, důchodci ať dají 3O kč lékárníkovi, aby nezbankrotoval. Odhad: 35O mlrd. nadhodnocení státních zakázek za rok. Proto: musíme z vás dřít kůži, ať my se máme dobře!!!;-O

0 0
možnosti
K

kevinbb

28. 10. 2009 16:04
Re: Obdivuji Vás,

Drzim palce a preji vam uspech uz kvuli nam, obycejnym obcanum.

R^[>-]

0 0
možnosti
JH

hurkajan

28. 10. 2009 11:11
zvířátka byrokracie

kdepak tušení...nahá pravda špinavá a zneuctěná ...odkaz tento na rochnění v byrokratickém marastu hned přeposílám otcovi ten je na to ten správný vepř ...jinak mohuli poradit z hlediska právního cokoli zjišťujete kopírujte si ve věci sobě veřejné tudíž i blog se může stát vaším uložištěm získaných informací no a že ho někdo navštěvuje....nevědomky...i čte...i tak se dají beztrestně získané informace šířit ...držím palce bojujte s byrokratickou hydrou zbraněmi které oni sami si vytvořili...i já se snažím ikdyž národ jako by se už otupil množstvím špíny která se dennodenně ze všech stran jako lavina na ně valí a rezignoval...otázkou je kdy se rozhodnou nekompromisně uklidit...dějiny se stále po staletí opakují lidé jsou různí ale scénář je stále ten stejný...:-P

0 0
možnosti
  • Počet článků 37
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1458x
LinkedIn

Twitter

 

Seznam rubrik